maandag 27 februari 2012

# 30 - Beha's en Bezemstelen

Gistermiddag (zondag) ging ik met zoonlief naar Monkey Town. Dit omdat hij dat verdiend had met zijn 'droog-zijn-sticker-kaart'. 9x droog = 9 stickers = 1 middagje speelpark. Voor we vertrokken heb ik me van mijn zondagse kloffie ontdaan (= joggingpak) en even wat leukers aangetrokken. Mijn oog viel op mijn overvolle bh-la en onderbroeken-la. Even snel er door heen. 2 'reserve' bh's mochten blijven, 3 voedingsbeha's in de zwangerschaps/babytas (moeilijke tas!), en 2 stuks gaan in de kringlooptas. Ze zien er nog netjes uit, maar als je van cup E naar cup H gaat (zwangerschap) en vervolgens er ergens tussenin komt te zitten, dan kan er wel wat weg... En nog even snel de onderbroeken-la doorgeweest, en daar ook het een en ander uit gehaald. Ik heb er maar geen foto's van gemaakt, ik hoef me niet helemaal bloot te geven ;-) Na een half uurtje 'omkleden' had ik weer wat ruimte in 2 laatjes en kon ik met een gerust hart een middagje de 'beest' uithangen. Altijd leuk die tussendoor klusjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen