woensdag 22 februari 2012

# 28 - Badkamerkastjes

Vanavond even snel een tussendoor opruimdingetje gedaan. Ik stoorde me ontzettend aan de badkamerkastjes, alles door elkaar, allemaal lege flessen, heel veel stof (oeps!). Dus even opruimen dan maar.
Hier de voorfoto's.
Douchegels en shampoos

Tsja... wat zou daar in liggen?

Ik heb alles leeggehaald. Onderin het bovenste kastje lagen allemaal lege flessen, weg er mee! En de washandjes konden de wasmand in, alles even netjes soort bij soort gezet, en dan krijg je dit. Het nadeel van dit soort kastjes is dat alles nog steeds omvalt. Maar goed, het staat in ieder geval allemaal soort bij soort.
Het tweede plankje is van mij, valt het op?
Onderste kastje ziet er nog steeds rommelig uit, als je naar de na foto kijkt, maar het kastje is weer helemaal schoongemaakt en het staat soort bij soort. Dat is ook belangrijk ;-)
In het kleine mandje in het middelste vak zitten alle mini verpakkingen, handig om mee te nemen op vakantie. Onderin alle toilettassen, al dan niet gevuld. En boven is het nagenoeg leeg, wat een verschil met eerst!
Oeh, alleen het stof nog even opruimen...
En dit is er uiteindelijk weg gegaan, een hele emmer vol met troepjes en lege flessen. En ook een aantal gekregen en ongebruikte flessen, weg ermee!
In de kliko!
Ik ben weer helemaal happy. En nu na het typen van dit blogje, wou ik eigenlijk met het fotoboek bezig van de mannenreis van vorig jaar (vriend en zoon en hun reis naar Legoland, Denemarken), maar X-Files 2 is op tv, en de nerd in mij schreeuwt: zet die computer uit en ga kijken!
Dus ik ga lekker op de bank hangen met een kop thee met honing en genieten van Mulder en Scully. For old times sake...

1 opmerking:

  1. Het ziet er inderdaad beter uit. Èn je hebt een leeg vak! Wel jammer van de nog steeds omvallende flessen. Het bowling-effect is hier ook een bekend fenomeen... Misschien kun je als onderverdeling een paar hogere bakken erin zetten? Of wellicht zijn er rekjes die meer voor je doen?

    Hier moeten de badkamerspullen ook nog...

    BeantwoordenVerwijderen