dinsdag 21 februari 2012

# 27 - Studie en tassen

En daar was ik weer, maar nog niet met een opruimberichtje. Al kun je zeggen dat ik mijn studie ook heb opgeruimd. Afgelopen donderdag heb ik examen deel 2 gehad, en ik ben geslaagd! Joehoe! Nu even helemaal niks tot september, dan begin ik met de vervolgopleiding: PDL.

Donderdagavond zijn vriendlief en ik op het vliegtuig gestapt naar Edinburgh, Schotland. Even een weekend weg met z'n 2en. Het was heerlijk! Vriendlief had kaarten gekocht voor Jay and Silent Bob get old, vandaar dat we er even tussenuit gingen. (We zijn zelfs nog met Jay op de foto geweest).

Edinburgh is zeker een mooie stad om te bezoeken, we hebben kastelen gezien, heuvels beklommen, we zijn zelfs ondergronds gegaan. Gisteravond thuis gekomen, en vandaag her en der de tassen opgeruimd. Morgen weer aan het werk. Mijn kastje per dag komt nog... Nu vooral nog even genieten...

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je slagen hoor! En lekker dat je zo genoten hebt van je tripje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk, Edinburgh. Ben ik ook eens geweest! En gefeliciteerd met examen deel 2. Wat goed. En effe een half jaar niks, dat is ook niet verkeerd ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! En dat zijn toch ook opruimklussen? Studie afronden, hoofd leegmaken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker, vandaar dat ik hem toch maar een nummertje heb gegeven ;-)

      Verwijderen