zaterdag 11 februari 2012

# 25 - Het Witte Kastje

In onze woonkamer staat een wit kastje. Een prachtig kastje. Het probleem is dat het ook een magneetkastje is. En dit kastje was ooit leeg, er stonden alleen een paar foto's en een paar kaarsjes... Maar oeh, zie ik daar een wit stukje waar nog wel een stapel papieren op kunnen? En zie ik daar nog een wit stukje kast wat graag bedekt wil worden door dvd's en reclamefolders en post en en en...

Dit kan echt niet...
Gelukkig vond ik in de voorraadkast (na het opruimen vorig weekend) een doos schoonmaakdoekjes (ik heb ze voorbij zien komen op een andere blog). Even nat maken, en de zeep in het doekje wordt geactiveerd. Niet echt geweldig, maar het scheelt weer een sopje maken.

Sluikreclame!

 En dan ziet het er vervolgens zo uit:
(hoor die engelen dan 'aaah' zeggen!)


Zo hoort het te zijn. Rust en vrede.
Wat een prachtig uitzicht zo vanaf de bank. Mooi!

3 opmerkingen:

  1. Mooi kastje! En dat verdient het inderdaad om er zo mooi uit te zien als op je laatste foto, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaaaaahhhh, wat mooi!!!
    Ja, die doekjes vond ik ook en ik gebruik ze nu ook om stoffige, niet vieze oppervlakken even mee af te nemen.
    Die magneetplekken zitten ook door mijn hele huis. Alles wat maar plat en leeg is, trekt rommel aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit zo. Ik heb vorige week besloten om het grenen dressoir dat enigszins beschadigd is, te repareren en te wit te verven en dan op de slaapkamer te zetten. Het komt onder de schuine kant dus heel veel kunnen we er niet op zetten.

    BeantwoordenVerwijderen