woensdag 8 februari 2012

# 24 - Tijdschriften, deel 2

Ik ben 's avonds vaak uitgeput na een dag werken. Als de kinderen op bed liggen, ergens tussen 7 en half 8, dan nestel ik me op de bank, gewapend met mijn iPhone en dan lees ik enkele blogs. En dan om half 8 zet ik de tv aan voor De Wereld Draait Door. En om half 9 kijken we vaak een filmpje (tv of dvd) of Wie is de Mol, en dan is de avond al weer voorbij. En ondertussen hoopt de rommel zich op in mijn huis. De tassen met Kringloopspullen staan nog altijd in de werkkamer, net als de tassen met kleding (ik wil ze toch liever naar een Tweedehandswinkel brengen), en de doos To do. Chaos all over! En ik blijf mezelf maar wijs maken dat ik te moe ben om een klusje te doen. Maar gisteravond was ik het zat, ik zocht een klein klusje, en toen viel mijn oog op de tijdschriftenmand. Ik pakte de 3 mama's die ik laatst van een vriendin heb gekregen en heb ze alledrie uitgelezen. En toen was het half 9 en begon de film Bride Wars. Als ik dit nu elke avond doe (leren komt van het weekend wel, dan is er iets meer concentratie van mijn kant) dan is mijn tijdschriftenmand in no time leeg. :-) En de uitgelezen Mama's gaan in de 'moederboekjestas'. Die zit nu weer zo vol, die kan mooi op Marktplaats, gratis af te halen. En anders heb ik nog een mooi grijze kliko met Lowlands sticker voor al het oud papier. :-)

3 opmerkingen:

  1. Alle kleine beetjes helpen. Zolang je elke dag maar iets meer opruimt dan je tevoorschijn haalt, boek je toch ook vooruitgang?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die film Bride war heb ik ook gekeken.
    En een klein klusje isook een klusje, he?
    Het gaat er juist om om iedere dag iets kleins te doen, wat na een jaar een enorm resultaat geeft.
    Anders zou je na een maand al klaar zijn, en daar is toch niks aan voor ons als lezers? ;-))O)

    BeantwoordenVerwijderen