woensdag 4 januari 2012

Proloog

Ik volg al een poosje de blog 365 Dagen Opruimen en ik krijg altijd weer inspiratie om zelf ook grondig te gaan opruimen. En nu heb ik nog een paar van dat soort blogs ontdekt en is voor mij de tijd gekomen om ook vast te leggen wat ik heb opgeruimd.

Waarom? Omdat ik gek ben op lijstjes en dingen vastleggen!

Zo ben ik afgelopen jaar begonnen met alle films vast te leggen die ik heb gekeken, eerst via een blog, daarna via IMDb (toch iets makkelijker..)

En ik ben ook begonnen met mijn kringloop/rommelmarkt schatten vast te leggen. Die moet ik ook nodig weer eens bij houden.

Ook maak ik nu via mijn iPhone elke dag een foto, die vervolgens in een leuke app wordt vastgelegd op de dag op de kalender.

Leuk leuk leuk. En nu nog iets wat wel resultaat oplevert, zie daar de opruim blog!

De tijd is nu gekomen om zelf ook bij te houden wat ik heb opgeruimd, want soms lijkt het alsof ik niets heb gedaan! En nou heb ik afgelopen weken wel het een en ander weggewerkt, jammer dat daar geen foto's van zijn, maar ik begin vanaf nu.

Enjoy reading!

En voor wie zich afvraagt wat de titel betekent: Dat rommet op is Frysk voor Dat ruimt op!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen