donderdag 12 januari 2012

#9 Mag ik uw pen lenen?

En daar was ik weer!

Ik heb even pauze genomen van het opruimen, want ik ben afgelopen maandag weer begonnen met werken (fulltime) en in de avonduren heb ik me vooral bezig gehouden met het examen Loonadministratie, wat ik vanmiddag had. En omdat ik de hele dag vrij had, en nog een loos uurtje kon vinden tussen het examen en avondschool, heb ik me gestort op de rommeldoos. En dan op het pen gedeelte. Een aantal pennen (lees weinig!) kon ik weggooien (want leeg), maar op de foto daaronder zie je wat ik (tot nu toe!) gevonden heb aan pennen en stiften die nog schrijven. Ook vond ik nog 3 cd/dvd writers, die ik aan Remco heb gegeven (die van hem was net leeg, en hij stond op het punt nieuwe te kopen).


Helaas zijn dit de enige lege!

En dit doet het allemaal nog!
Ik vond nog 4 pennen (zilver, goud en 2 roze) die wel in de Postcrossing la konden, en de overige pennen (allemaal blauw schrijvend) zitten nu allemaal in een paars (toilet)tasje met een vrouwtje er op (waar ik eerst mijn kettingen in bewaarde). De stiften zitten nu in het andere paarse tasje. En ze liggen beide in een van de drie laden die nog leeg zijn (zie #8). Hoeven we in ieder geval voorlopig geen pennen meer te kopen! En ik maar nooit pennen kunnen vinden haha.

En hier heb ik ze in opgeruimd!



En ik las net mijn emails nog even... De uitslag van het examen was binnen en... ik heb een 7! Ik ben geslaagd! Joehoe! Over een maandje heb ik het tweede onderdeel van de opleiding Basiskennis Loonadministratie, maar eerst even alle stress er uit en genieten van mijn 7. :D Ik ben zo blij!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met het halen van je examen! En ook gefeliciteerd met weer een net laatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!! Wat goed!
    En ik heb ook opeens zoveel pennen, die overal vandaan komen! Maar ik had nog niet bedacht om ze te gaan uitproberen;-) Misschien moet ik dat ook maar even doen, wie weet kan er dan ook nog wat weg.

    BeantwoordenVerwijderen