donderdag 5 januari 2012

# 4 - Bestekladrama

Poeh, wat een drama was dat zeg. 2 lades vol met bestek en andere zooi. Voornamelijk andere zooi!
Maar nu is het weer heerlijk opgeruimd, ik heb wel 10 vorken, 10 lepels en 10 messen eruitgehaald voor in de doos Bestek Over, die staat nu in de bijkeuken. Daarin zitten ook 12 fondueprikkers (onnodig om in de bestekla te hebben liggen). En heel wat plastic bestek (soms krijg je wel eens bestek in een zakje, als je een McSalad koopt). Dit soort bestek bewaren wij graag. Mijn vriend gaat namelijk regelmatig in de zomerperiode een weekend wandelen, en dan is dit bestek uitermate geschikt!

En verder vond ik ontzettend veel plastic zakjes sluitingen, die liggen nu in de rommeldoos waar ik alle spulletjes in gestopt heb waar ik nog even niet van weet wat ik er mee moet! En oeh, ik kwam zelfs koekkruimels (of zeg maar gerust halve koekjes) tegen... Maar alles is weer schoon, even lekker gesopt (ik las op een andere blog dat Andy erg in trek was, hier ook!) en het ruikt weer lente fris! Ik hoop dat ik alles wat goed heb ingedeeld, ik ga het straks met manlief overleggen. Hij is namelijk fulltime huispapa en ik ben fulltime kostwinner. Dus ja, ik mag dan wel aan het opruimen slaan, de keuken en voorraadkast blijven Papa's terrein. Ik ben benieuwd...

Hier de foto's! Voor en na, ik heb maar geen foto's gemaakt van alles wat er uit is gegaan... Te ernstig!

Voor la 1

Na la 1 (zie niet eens zoveel verschil)


Voor la 2

Na la 2 (duidelijk verschil!)


En dit moet nog even afgewassen en nagekeken!



Misschien dat ik vanavond nog wat mee pak...
Ik moet tenslotte vanaf maandag weer werken, dus nu even wat extra dingen, daar is helemaal niks mis mee! Heb ook zoveel energie nu!

1 opmerking:

  1. Inderdaad, vooral de 2e la - veel verschil!!

    Bij ons denk ik wordt het hetzelfde: bestekla is al redelijk up-to-date. De andere la is een ander thema... Ik denk dat ik daar maar gelijk aan begin. To be continued ☺

    BeantwoordenVerwijderen