donderdag 5 januari 2012

# 3 - 3 rommellaatjes

Vanochtend om 5.15, zoonlief staat naast mijn bed en zegt dat hij is doorgelekt. Arme pop. Hele bed nat, hele pyjama nat. Dus hup, snel omkleden (straks maar even douchen) en hup handdoek/laken op bed, zodat hij nog even droog kan doorslapen. 5.30 lag ik weer in mijn bed, maar poeh, ik kon de slaap niet meer vatten. Ik was zeker moe, maar had even geen zin meer om te slapen, ik was zo onrustig. Ik heb het nog geprobeerd, maar het lukte echt niet. Dus dan maar even blogjes lezen, altijd leuk! Een kastje per dag leuke blog, werkte ook erg motiverend!

Om 7 uur ben ik dan toch maar naar beneden gegaan, in alle stilte. Koffie gezet, tv aan, en toen ben ik maar aan de 3 laatjes van mijn witte kast begonnen. En oh wat zaten die vol! Ze konden al bijna niet meer dicht en er werd al steeds meer bijgepropt...

Eerst maar een bakje koffie...


Hieronder de laatjes voor, de rommel op de bank uitgestald, en de laatjes na! Zoek de verschillen!

La nummer 1, dit is het snoerenlaatje, alles wat bij een telefoon of computer hoort, mag in dit laatje liggen. En in het potje zitten nu alle batterijen.





Dan hebben we vervolgens laatje nummer 2, dit is het laatje waar eigenlijk alles in werd gegooid waar ik nog iets mee moest doen. Onder andere de verhaaltjes van Tomke, die ik altijd uit de krant knip, zodat ik ze kan inplakken in een schriftje. Dus dat heb ik vanochtend ook maar even gedaan, er lagen nog zeker wel 8 verhaaltjes oningeplakt! En oh oh oh, vind ik daar ineens de tafelklemmen die ik nergens kon vinden met Sinterklaas, en oh jee, mijn reserve autosleutel! Alles ligt weer op zijn plek. En nu houden zo!

Laatje op zijn kop, vol met TROEP

Alles op de bank

NETJES!

Leuke verhaaltjes van Tomke, onze Fryske held!

En dan hebben we la nummer 3. Hier zit in principe alles in wat ik kan gebruiken bij Postcrossing. Dus enveloppen, postzegels, pennen, etcetera... Maar oeh, wat kwam daar veel uit! Heel veel heb ik bij het Oud Papier kunnen doen, de rest weer netjes teruggestopt. En in het LIEF! bakje zitten nu de enveloppen, netjes toch?
SCHAAMTE!

TE erg voor woorden!

Superschattig kistje (postzegels) en Flow boekje

Kijk, dat ziet er mooi uit! (En ja, ik ben Hello Kitty fan)
Wauw, veel weggedaan vanochtend. En ook veel verplaatst, maar ik kan niet alles tegelijk doen! En dan te bedenken dat eigenlijk voor vanmiddag de bestekladen gepland stonden... Maar daar moet ik nog even over nadenken, ik MOET namelijk leren voor mijn examen volgende week. Eerst maar even lunchen met dochterlief, als ze op bed ligt, duik ik wel even in de boeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen