dinsdag 31 januari 2012

# 21 - Brievenbakjes

Wat was het vandaag koud! Maar gelukkig scheen de zon! Vandaag had ik een dag vrij, vanmiddag moest ik naar de begrafenis van mijn oom. Hij is op 52-jarige leeftijd plotseling overleden. Veels te jong! Vanochtend wou ik nog van alles doen, leren, opruimen, maar toen ik om 9 uur met dochterlief aan het ontbijt zat, heb ik de tv aangedrukt en hebben we niets anders gedaan dan dat. Ik had even nergens zin in. Vanmiddag toen ik thuis kwam, had ik hoofdpijn en was ik zo koud, ik heb mezelf eerst maar even opgewarmd door op de bank te kruipen. En toen ineens was het daar, het opruimvirus. Even wat orde scheppen in alle chaos. Dus ik heb me gestort op de Brievenbakjes op mijn bureau. Alles even nagekeken, stickertjes op de bakjes geplakt - wit papier, schrijfpapier, enveloppen, vakantie (allemaal boekjes over Scandinavië) - en nog een stapel bij het oud papier gelegd. Een aantal dingen in de Memory Box gelegd, een aantal tekeningen in de doos van zoonlief gelegd, en toen was mijn vriend klaar met het bereiden van de stamppot boerenkool en was mijn opruimvirus weer voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen