maandag 30 januari 2012

# 20 - Tijdschriften

Vanavond even bezig geweest met Arbeidsrecht en zo nu en dan een blik geworpen op Baby's Day Out. Hoe fout kan je avond zijn. Om 22 uur had ik 'myn nocht'. En ik kreeg de opruimkriebels. Dus ik heb een tijdschriftenmand gepakt en deze helemaal uitgezocht. Er zat natuurlijk weer meer overige spullen in dan tijdschriften. Al met al heb ik toch nog een stapel papieren bij het oud papier kunnen leggen. Tijdschriften weer in de tijdschriftenmand, kladblokken in de pennenla onder de servieskast, witte A4tjes bij zoonlief neergelegd (kan hij weer lekker tekenen), kerstspullen (ja ik kom ze overal tegen) in de rommeldoos, samen met nog een aantal dingen waar ik nu even geen zin in heb. Kleine stapjes, dan komen we er wel. Elke dag 5 minuten opruimen kan al veel verandering brengen. Nu nog even de papieren van tafel opbergen, de studietas weer opbergen, en heel misschien nog even wat was opvouwen.

1 opmerking:

  1. Alle kleine beetjes helpen. Als je elke dag iets meer opruimt dan je tevoorschijn hebt eghaald, is dat toch ook vooruitgang?

    BeantwoordenVerwijderen