donderdag 5 januari 2012

# 2 - Kerstspullen

De kerstperiode is weer voorbij, er kan weer ruimte gemaakt worden in huis! Ik heb de kerstboom enkele dagen na Sinterklaas opgezet, en sinds gistermiddag ligt hij weer mooi opgeruimd in de doos. Niet op zolder helaas, want die hebben we niet (TE kleine woning!), maar netjes achter het schot (als we een schot ervoor zouden zetten, zou het erachter liggen), op onze slaapkamer.


VOOR

NA


Ik ben in mei 2011 met Postcrossing begonnen en heb sinds kort ook Swap-bot ontdekt, resultaat: veel kerstkaarten! Maar omdat er plaats moet worden gemaakt voor nieuwe kaarten (ik hang ze altijd tijdelijk op de servieskast), opruimen! He, ik wist niet dat er ook nog glazen in de kast stonden ;-)


VOOR

NA

Nu alleen nog even uitvogelen hoe ik het beste de foto's kan plaatsen (al die codes ook...)

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien hoe het bij anderen ook steeds opgeruimer wordt!

    Trouwens, ik zie dat je de Babystoel van Ikea hebt staan. Klopt dat? Daar stond vandaag een advertentie over in de krant dat er met een serie iets mis is, en dat de klanten een onderdeel moeten vervangen.

    Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Ik heb soms het idee dat ons huis 1 grote rommelmarkt is haha. Maar aangezien we groter willen gaan wonen, is het verstandig nu al te beginnen met opruimen (lees: weggooien!) zodat we straks niet zoveel hoeven te verhuizen :P

    Ikea babystoel: ik heb even gegoogled. Iets over het riempje, maar die heeft ze al nooit vast eigenlijk. Maar bedankt voor de waarschuwing!

    BeantwoordenVerwijderen