zondag 22 januari 2012

# 16 - Kledingwinkel

Als ik in mijn kast duik, dan vraag ik me af waarom ik geen kledingwinkel begin haha. Mijn gewicht is behoorlijk veranderd in de afgelopen 5 jaar. Van 90 kg naar 70 kg, en hoppa naar 100 kg en nu zo'n 85 kg. En daar horen natuurlijk ook verschillende maten kleren bij, allemaal te vinden in mijn kast. Maar nu is het mooi geweest, ik ga nooit meer 70 kg wegen, dus weg met die kleren. En de 100 hoop ik ook nooit meer te halen, dus die kleren mogen ook weg. Blijft er nog over: een stapel shirts die te klein zijn, maar mooie motiefjes hebben (ik zie jurkjes voor mijn dochter voor me, voor in de verkleedkist ofcours). En verder nog een paar broeken die ik gewoon weer wil kunnen passen. En een paar supermooie rokjes waar ik nog geen afstand van kan doen. Ik heb van elk kledingstuk wat weg gaat een foto gemaakt. Kijk en huiver!

Misschien dat iemand anders er nog iets mee kan.
Zie hier de kleren netjes opgevouwen:

Ik vind het mooi zo! 3 tassen met spullen staan klaar voor de kringloop. Nu alleen nog even weg brengen (vriendlief even lief aan kijken).

6 opmerkingen:

  1. Zo, opgeruimd staat netjes! Ik vind projecten waarbij spullen daadwerkelijk het huis verlaten geloof ik nog de meest succesvolle, dat geeft gewoon ECHT ruimte, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn kledingkast moet ook nog. Aaargh. Maar ja, laten we het van de positieve kant zien. De mensen bij de kringloop zullen nog maanden over mijn afdankertjes praten... ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat ik de kledingkast al een keer heb gedaan. 2 volle vuilniszakken in de kledingcontainer. Goed van je, afscheid nemen van je kleding!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed zo! Lekker loslaten en wegbrengen voor je je bedenkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi afscheidsdocumentje zo en die fotocollage is helemaal leuk. Zo heb je een klein beetje een herinnering en kan je misschien iets makkelijker afstand doen? Ik vind je onwijs dapper: ik vind kleren altijd zo moeilijk! En nog wel zoveel tegelijk...!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel slim, om weg te doen wat je niet meer denkt te gaan passen. Anders blijft dat ook weer zo'n 'energielek'...

    BeantwoordenVerwijderen