zaterdag 21 januari 2012

# 14 - Muziekcollectie

Ik heb een gigantische muziekcollectie, niet in de cdkast, nee, op mijn externe harde schijf. Dat staat vol met mp3-tjes, ontzettend veel! Ik heb gisteravond een groot deel daarvan verwijderd, vanavond hoop ik minstens zoveel daar aan toe te voegen. Wat dan overblijft is een nog steeds grote muziekcollectie, maar wel een waarvan ik weet dat ik er naar ga luisteren, muziek waar ik vrolijk van wordt, muziek wat me raakt. Dan wordt het zoeken naar het juiste stemmingsmuziekje ook een stuk makkelijker!

2 opmerkingen:

  1. En dat is waar het denk ik om gaat.... zorgen dat je beter bij de dingen kan die bij je passen! Goede actie weer hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan. Ook in de "digitale wereld" kan het een en ander dichtslibben. Succes met de laatste muziekloodjes.

    BeantwoordenVerwijderen