zaterdag 21 januari 2012

# 12 - Administratie

Ik ben zelf administratief medewerkster, maar oh oh oh, mijn eigen administratie kan ook wel wat aandacht gebruiken! Zie hier de foto van het kastje voor... Het kastje onder de tv, wat natuurlijk een erg logische plek is voor de administratie!

Slechte kwaliteit, maar dan zie je de troep ook minder ;-)

Er is heel wat uit gegaan, en ik ben er nog niet helemaal klaar mee. Ik wil het aantal mappen verminderen, bepaalde spullen hoeven gewoon niet meer bewaard te worden. Maar al met al ben ik zeer tevreden tot nu toe. En het voordeel is dat het kastje leeg is, en de spullen die er in horen te liggen, er in kunnen. Nu nog een plekje zoeken voor de administratie, maar dat komt nog wel... Zie hier wat weg mocht!


En dit heb ik aan administratie weggegooid! (Is meer dan het lijkt!)

Ik heb dit afgelopen woensdagavond gedaan, vervolgens heb ik de hele nacht liggen dromen over verzekeringen en cijfertjes en al dat soort dingen... Dus ik ben nu wel even klaar met die hele administratie. Gelukkig kan ik op het werk vrolijk verder met cijfertjes en facturen en dergelijke :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen